Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пикалюк Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Пикалюк Р. 
Механізм зворотного зв’язку у формуванні модальних комплексів художнього твору (на матеріалі художньої прози І. Багряного) [Електронний ресурс] / Р. Пикалюк // Мовознавчий вісник. - 2010. - Вип. 10. - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2010_10_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 805.649 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пикалюк Р. 
Лінгвокультурний код як параметр порядку формування модальної сфери художнього дискурсу (на матеріалі творів і.багряного) [Електронний ресурс] / Р. Пикалюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(2). - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(2)__50
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.815 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пикалюк Р. В. 
Лінгвосинергетичний підхід у дослідженні тексту і дискурсу [Електронний ресурс] / Р. В. Пикалюк // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2016. - Вип. 35. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2016_35_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пикалюк Р. В. 
Реалізація значень аксіологічної модальності є в рекламному слогані та специфіка їх перекладу [Електронний ресурс] / Р. В. Пикалюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 51. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_51_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пикалюк Р. 
Бінарна організація елементів модальної сфери ідіолекту письменника (на матеріалі художньої прози І. Багряного) [Електронний ресурс] / Р. Пикалюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 138. - С. 365-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2015_138_101
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.945 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пикалюк Р. В. 
Когнітивний потенціал модальних значень у художній прозі І. Багряного [Електронний ресурс] / Р. В. Пикалюк // Лінгвістичні студії. - 2017. - Вип. 34. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2017_34_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пикалюк Р. 
Модальна організація текстів рекламних слоганів [Електронний ресурс] / Р. Пикалюк // Наукові записки НаУКМА. Мовознавство. - 2018. - Т. 1. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nukmarpl_2018_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.929 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пикалюк Р. В. 
Концептуальна система твору як чинник імплікації модальних значень (на матеріалі художньої прози І. Багряного) [Електронний ресурс] / Р. В. Пикалюк // Мовознавчий вісник. - 2018. - Вип. 24-25. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2018_24-25_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.217 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пикалюк Р. В. 
Нативна реклама в українських нішевих онлайн-виданнях [Електронний ресурс] / Р. В. Пикалюк, Д. О. Шульга // Communications and communicative technologies. - 2020. - Вип. 20. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cctech_2020_20_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пикалюк Р. В. 
Нативна реклама в новинних Інтернет-ЗМІ: особливості поєднання рекламного і журналістського контенту [Електронний ресурс] / Р. В. Пикалюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 5(2). - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_5(2)__53
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського